Friday 22 December 2017

Belajar forex sabah


Warsztat Pendaftaran TFS Sabah 04 Mac 2017 Kini Dibuka Diasaskan oleh Khalid Hamid od objektif do melahirkan lebih ramai trader forex yang berjaya menja pendapatan lumayan menerusi forex, dengan menggunakan hanya sedikit masa, tenaga dan modal. Kini, mencari rezeki tambahan atau side dochodu tidak perlu lagi bersusah payah seperti dahulu. Anda hanya perlu membuat beberapa kliknij na obrazek dla menja pendapatan lumayan, tak sampai 1 jam pun sehari. Anda tak perlu keluar rumah, tak perlu jual barang, tak perlu cari pelanggan dan sebagainya. Ia lubuk duit terhebat di dunia yang perlu anda tahu Ramai yang dah berjaya menjana pulangan yang lumayan daripada forex menggunakan TEKNIK FOREX SEBENAR. Kini tibalah giliran anda pula dla menjadi insan berjaya seterusnya. Bersediakah anda. -) NAWET WIĘCEJ WIADOMOŚCI KATEGORIA POPULARNA Prawa autorskie 2017 Blog TEKNIK FOREX SEBENARTEKNIK FOREX SEBENAR (TFS) Saya Khalid Hamid. seorang FULL-TIME FOREX TRADER. Saya merupakan bekas Eksekutif Bank Antarabangsa yang pernah bertugas sebagai ANALITYK WALUTY. Tugas saya ialah menganalisis pergerakan matawang yang digerakkan oleh berita-berita ekonomi. Selain itu, saya juga aktif membantu para trader serta menyumbangkan porady artikel dalam forum forum forex tempatan dan juga antarabangsa. Pengalaman sebagai currency analyst dan keaktifan berforum selama 9 TAHUN telah banyak membentuk saya menjadi trader seperti yang anda lihat pada hari ini. Sebelum ini, sejak 2017 saya telah menulis 5 buah ebook berjudul TEKNIK FOREX SEBENAR V1, V2, V3, V4 dan V5. Kini, setelah melanyi banyak proses penambahbaikan, ia kembali z lebih mantap dalam bentuk Buku amp DVD iaitu TEKNIK FOREX SEBENAR EDISI KE-6. APA ITU FOREX Kepada yang pertama kali terbaca tentang forex, istilah Forex FX diambil daripada singkatan FOR eign Zmiana EX atau Tukaran Matawang Asing. Forex merupakan pasaran kewangan terbesar di dunia z nilai transaksi harian melebihi 5 USD TRILIONA SEHARI Ia jah mghatasi pasaran-pasaran lain seperti Saham, Komoditi, Logam dan lain-lain. Forex berlaku apabila anda menjual (SPRZEDAĆ) matawang negara anda dan membeli (KUP) matawang negara lain. Contohnya, jika anda melancong ke London, anda perlu menjual matawang Ringgit (MYR) dan membeli matawang Funt szterling (GBP). Kalau dulu forex hanya boleh dibuat di kaunter, kini ia sudah boleh dilakukan secara ONLINE Asalkan ada komputer amp internet, anda bebas dla handlu di mana-mana sahaja, pada bila-bila masa. Apa yang hebat tentang forex ialah, KITA SEMUA (YA, KITA SEMUA) BOLEH MENJANA PENDAPATAN YANG LUMAYAN DENGAN CEPAT DAN MUDAH Do menhadi seorang forex trader, anda hanya perlukan komputer smartphone, internet i modne narzędzie do komunikacji. Itu sahaja FOREX ADALAH SANGAT MUDAH Anda mungkin akan kerugian beribu-ribu (atau puluhan ribu, dan mungkin juga ratusan ribu) ringgit dalam masa beberapa hari (atau jam) sahaja Bacalah tragedi sadis forex di bawah: Seorang trader kerugian USD4,950 (kira - kira RM21,285) dalam masa 1 malam sahaja kerana terlalu yakin sehingga tidak meletakkan stop loss. (miał kerugiańską maksimum yang akan ditanggung) Seorang trader hebat kerugian lebih 10 000 USD (lebih RM43,000) dalsza masa beberapa minit sahaja angkara pengumuman berita Non-ferma Płaca NFP dan Kanadyjski Zmiana zatrudnienia EC Ada yang membuat pinjaman peribadi sehingga 25 000 USD ( dalam RM 107 500) od melabur dalam forex. Traci dalam masa 2 minggu, modalnya habis licin Malangnya, beban hutang perlu ditanggung sehingga 10 tahun lamanya Kena tipu RM33,000 kerana menyertai skim forex dan kerugian USD5,830 (RM 25 099) akibat trade tanpa ilmu seperti dua pengadu di bawah. SAYA TIDAK MAHU ANDA JADI BEGITU KENAPA TEKNIK INI DIDEDAHKAN Teknik ini didedahkan kerana saya sangat kasihan melihat TERLALU RAMAI TRADER yang masih TERKIAL-KIAL dalam forex. Ini kerana mereka banyak melakukan KESILAPAN BESAR seperti: Tidak meletakkan Stop Loss dalam trade Stop loss melebihi Docelowy zysk Handel pada waktu yang salah secara hentam kromo Memilih pairs yang susah nak profit Langsung tak memahami Zarządzanie pieniędzmi Menggandakan lot selepas loss (BALAS DENDAM) Modal tidak mencukupi dan banyak lagi lah Kesilapan-kesilapan seperti inilah yang przedsiębiorstwo partnerskie seseorang. Saya sudah melalui semua itu, dan PERCAYALAH IANYA AMAT-AMAT MEMERITKAN Jadi, atas dasar itulah saya tidak lagi mahu para trader kecundang sebelum berjuang, seperti apa yang pernah saya lalui dahulu. TEKNIK FOREX SEBENAR cuff lengkap z segala ilmu, teknik dan senjata yang diperlukan dla menjadi seorang trader yang hebat serta tidak perlu berputih mata Nak berjaya dalam forex, ikut jer 2 langkah ni: JUAL DI PUCUK, BELI DI AKAR 2 TEKNIK NEWS TRADING TFS PAS EKSKLUSIF GRUPA PRYWATNA TFS NAK SENANG, CEPAT, DAN MURAH NAK SUSAH, LAMBAT, DAN MAHAL Pilihlah secara bijak ya Jika anda masih merasakan z atma mahal, renungkan fakta-fakta ini: 95 sprzedawca adalah przedsiębiorca yang gagal, mahu tak anda jadi salah seorang daripada 5 handlowiec yang berjaya Kebanyakan trader akan kehabisan modalny mereka dalam masa 3 bulan sahaja. Ada yang rugi ratusan, ribuan, puluhan ribu dan i juga ratusan ribg ringgit. Anda tentu tak nak jadi salah seorang daripada mereka kan Ini bukan wskaźnik robot yang merapu. Ini adalah TEKNIK FOREX SEBENAR. Anda tak perlu habiskan puluhan ratusan ribuan ringgit do membeli sesuatu yang tidak berkesan. Anda tidak perlu lagi membuang masa, tenaga dan wang ke sana ke mari mendalami ilmu forex yang belum tentu lagi betul atau tidak. TEKNIK FOREX SEBENAR adalah penyelesaian menyeluruh kepada segala-galanya. Bukan sen belajar forex tanpa demonstrasi. Tetapi TEKNIK FOREX SEBENAR disertakan z contoh bergambar serta video panduan. Budak sekolah pun boleh memahaminya, apatah lagi orang dewasa. Wskaźnik biasanya dijual pada harga RM100.00 250,00, manakala kelas dan seminar pula dalam lingkungan RM1,000,00 5,000,00. Itupun tanpa follow up daripada penganjur. TEKNIK FOREX SEBENAR pula tak sampai RM700.00 dan anda hanya perlu melabur sekali sahaja seumur hidup. Harga yang ditawarkan adalah TERLALU MURAH jika nak dibandingkan z nilai yang anda terima. Anda tak perlu pergi kelas, wskaźnik beli, forum baca berbulan-bulan lamanya, test i błąd mencuba 1 001 teknik indicator, ataupun pergi ke seminar. Trader seluruh dunia menggunakan teknik ini bukan saja dla forex, tetapi juga dla SAHAM, OPCJE, CPO, ZŁOTO, dan SILVER. Saya tak akan paksa anda do membeli, kerana itu hak anda. Zysk forex sudah cukierek dla saya. Kejayaan saudarasaudari terletak di atas USAHA ANDA SENDIRI. Saya sekadar membantu apa yang termampu. Antara menghabiskan beribu-ribu ringgit ATAU RM698, yang mana akan anda pilih ORANG YANG BERJAYA ADALAH ORANG YANG BIJAK MEMANFAATKAN PELUANG. FOREX ADALAH SALAH SATU LUBUK REZEKI. SIAPA TAHU, MUNGKIN REZEKI ANDA ADA DALAM FOREX KAN SELAMAT MAJU JAYA SAYA UCAPKAN KEPADA SEMUA YANG SUDI MELAWAT WEBSITE INI, TAK KIRA SIAPAPUN ANDA. INGATLAH, ORANG YANG BERUSAHA amp MENGHARGAI MASA ADALAH ORANG-ORANG YANG BERJAYA. p. s: Sekali lagi suka saya ingatkan, anda tak perlu membazir masa, tenaga dan i menimba ilmu di sana sini for mendalami forex. TEKNIK FOREX SEBENAR ada kesemuanya. p. p.s: Pendapatan 5 angka seminggu tidak mustahil z rynku walutowego. Saya telah pun melakukan dan membuktikannya. Hanya 1 dżem sehari diperlukan, boleh handel di mana-mana sahaja yang anda mahu. Ia langsung tidak mengganggu kehidupan anda. 5 angka seminggu z berusaha 1 dżem sehari Ianya mustahil dla dilakukan dalam bidang lain, tetapi tidak z forex melalui TEKNIK FOREX SEBENAR. p. p.p. p: RM698 adalah satu jumlah yang kecil jika nak dibandingkan dengan potensi TEKNIK FOREX SEBENAR. Pelaburan yang terbaik bagi seseorang individu adalah pelaburan ke dalam DIRINYA SENDIRI melalui ILMU. dan ini merupakan salah satu daripada cabang ilmu yang ada di dunia ini. SIAPA MENTOR AFM Saya Seorang Trader quotUndergroundquotamp Lebih Suka Buat Duit Z Senyap. Saya tidak suka dikenali, tidak perlu masuk TV, Akhbar, Radio dan sebagainya, Sudah 8 (Lapan) tahun lebih jadi Trader Forex sepenuh masa, Saya boleh buat duit tanpa berjumpa sesiapa, depozyt mengambil, menipu orang lain, menelefon orang lain, menjual barang , mesyuarat sana sini dan sebagainya. Ada orang tanya saya kalau boleh buat duit dalam senyap-senyap bułat apa lagi susah-susah buat kelas, mengajar orang lain Memang mengajar orang len ini menyusahkan dan buang masa tapi jawapan saya ialah quotini tanggungjawab sosial sayaquot. Saya mahu membantu orang lain berjaya secara senyap-senyap. Sebab itu saya mengambil pelajar ramai dalam satu kelas, saya hanya buat sekali dalam sebulan kalau ada permintaan. Ramai yang sudah saya bantu. daripada budak kampung tiada sekolah, penganggur, sekolah tinggi tapi tiada kerja. kini saya gembira melihat mereka sudah berjaya dan mempunyai perniagaan sendiri. Ramai juga trade yang selama ini tidak pernah untung-untung tapi selepas menyertai kursus saya kini hampir tiap hari boleh wycofaj keuntungan. SAYA BEMINAT MENGIKUTI KURSUS BAGAIMANA CARANYA MENYERTAI Saya gelakkan i datang dulu dalam quotSesi Taklimat Percumaquot yang saya buat dari masa ke semasa di pejabat AFM. Dalam taklimat tersebut sayan akan jelaskan apakah Forex, bagaimana cara bekerja, bagaimana kita ditipu atas nama Forex, bagaimana boleh untung, indikator yang digunakan, testimoni saya (Mentor), Testimoni daripada pelajar-pelajar sebelum ini. Taklimat ini adalah percuma. sesiapa pun boleh datang. Taklimat akan datang sila rujuk di laman sebelah kanan diatas sekali.

No comments:

Post a Comment